Számtalan oka van annak, hogy a Nintendo jelenlegi otthoni konzolja, a már utolsókat rúgó Wii U eladási adatai nem úgy alakultak, mint ahogyan azt a japán cégnél szerették volna: az egyik az elhibázott marketing-stratégia volt, a frissen bemutatott gépről sokan nem tudták eldönteni, hogy egy kiegészítő-e, vagy éppen egy új platform, ráadásul azt sem sikerült egyértelműen kommunikálnia a kiotóiaknak, hogy pontosan kiket szeretnének megszólítani a masinával.
Az már a Nintendo Switch leleplezése után egyértelművé vált, hogy a Nintendo még egyszer nem szeretne beleesni ebbe a csapdába, a már több mint 25 millió ember által látott előzetes egy teljesen más stílusban készült, mint ahogyan azt eddig megszokhattuk, és úgy néz ki, hogy a marketing kampány további szakaszai is egy egészen más szemléletben fognak zajlani, miután az egyik legnépszerűbb amerikai showműsorban, a The Tonight Show Starring Jimmy Fallon-ben láthattuk először működés közben az új konzolt tegnap este.
A pár perces műsorrészben a The Legend of Zelda: Breath of the Wild-dal és a hamarosan iPhone-ra megjelenő Super Mario Run-nal játszott a közismert tévés és a Nintendo of America elnöke, Reggie Fils-Aime, sőt, pár pillanatra maga Shigeru Miyamoto is feltűnt, aki a közönség soraiból szemlélte a történéseket. A videót lejjebb görgetve tekinthetitek meg.
Switch és Mario Run a The Tonight Show-ban