Az olvasottság nem publikus.

nintenblog_sign_2.png

  • Hírek
  • Tesztek
  • Nintendo Switch
  • Wii U
  • 3DS
  • Mobil
  • amiibo
  • Arany Mario 2017
Reggie: "Minden alkalommal tanulunk, amikor egy új konzolt adunk ki"

Reggie: "Minden alkalommal tanulunk, amikor egy új konzolt adunk ki"

A Nintendo of America elnöke az Alist című lapnak adott interjújában beszélt  a jövőre érkező NX-ről és a cég további terveiről.

A Wii U felhozatala tele van minőségi címekkel - a Super Mario 3D World, a Byonetta 2, a Splatoon és a Super Mario Maker is egy-egy érv a 2012-ben megjelent konzol mellett. Mégis, mint ismeretes, a Nintendo jelen generációs asztali konzoljának eladási adatai nem éppen úgy alakultak, mint ahogyan azt a cégnél tervezték, ami leginkább a vállalat kezdeti kommunikációjának köszönhető - ismerte be Reggie Fils-Aime, a Nintendo of America elnöke a legutóbbi interjújában.

Szinte mindenki azt hitte, hogy a Nintendo nagy bajban van a GameCube rossz startja után, aztán pedig megjelent Wii, ami szós szerint betört a piacra. Adódik a kérdés: megtanulta a leckét a cég, és fel tud állni az NX-el a Wii U után?

"Minden egyes alkalommal, amikor egy új konzolt, vagy egy új játékot dobunk piacra, tanulunk valamit. Mindig megnézzük, hogy a koncepció mely része működtek, és mely részei nem. Így tettük a Wii U esetében is, és még mindig úgy gondoljuk, hogy a második képernyő egy ötletes, működőképes innováció volt. A játékok, amelyeket megjelentettünk a gépre, sikeresnek bizonyultak: Splatoon, Super Mario Maker, Smash Bros., Bayonetta 2, a Super Mario játék, a The Legend of Zelda... Ha megnézzük a platformra megjelent first-party játékok listáját, akkor láthatjuk, hogy nekünk van a leggazdagabb és legegyedibb játékkínálatunk, amelyet ráadásul a játékosok és a média is elismer. Tehát ezek a dolgok működtek."

"Az egyik dolog, amit jobban szeretnénk csinálni az NX bejelentésénél, az a termék célközönségének egyértelműbb kommunikálása. Jobb munkát kell végeznünk annak tekintetében, hogy az emberek megértsék az NY egyediségét, és azt, hogy ez mit jelent majd a játékélmény tekintetében. A szoftverek tekintetében pedig jobban kell figyelnünk arra, hogy folyamatosan el legyen látva a konzol minőségi új játékokkal, amelyek ösztönzik az embereket a hardver megvételére. Ezeket a leckéket megtanultuk, ezek a leckék ugyanis alapvetőek az iparban - kell egy termék, amelynek van egy egyértelmű célközönsége, az emberekkel meg kell értetni a koncepció lényegét és ezt a gépet el kell látni jó játékokkal. Ha ez meg van, akkor minden működni fog."

Reggie a mobiljátékok fontos szerepéről is beszélt a Nintendo megítélésének szempontjából:

"Azt látjuk, hogy sikerült elnyernünk az emberek figyelmét a mobiliparban. Eddig sikerült olyan játékokat készítenünk mobilokra, amelyek szórakoztatóak, jól megkülönböztethetőek, és amelyek rendelkeznek azzal a bájjal, amivel a Nintendo játékok rendelkezni szoktak. Azt is látjuk, hogy nagy a felhasználók aktivitása a mobilalkalmazásainkban, főleg a Mii Photo-k terén. Sorra tűnnek fel az interneten a Mii Photo-val készített fényképek. Amiket az eddigi tapasztalataink alapján tanultunk, fel fogjuk használni az érkező Animal Crossing és Fire Emblem mobiljátékainkban, amelyek hamarosan érkeznek, csakúgy, mint az azok után érkező két játékban, amelyek még az üzleti évünk vége előtt megjelennek. Tehát sok tervünk van a mobilpiacot nézve."

Mit gondol, milyen hatása lesz ezen játékoknak a a franchise-aik új játékosokkal való megismertetésében?

"A legfőbb küldetésünk, hogy mosolyt csaljunk az emberek arcára a termékeinken keresztül. Jelenleg négy eszköz áll rendelkezésünkre ahhoz, hogy ezt megtegyük. Az egyik a videojáték-ipari tevékenységünk. A másik a mobilipar. A harmadik a különféle ajándéktárgyak értékesítése, a negyedik alapja pedig az Universal Studios-zal kötött megállapodásunk. Ezeket a jövőben mind mozgósítani fogjuk annak érdekében, hogy ismertebbé tegyük azokat az IP-kat, amelyekkel rendelkezünk. Abban hiszünk, hogy ha valaki megismeri például a Fire Emblem-et mobilon, az a későbbiekben nagyobb eséllyel vásárolja majd meg a teljes élményt nyújtó Fire Emblem játékainkat a kézikonzolunkon. Ezt szeretnénk elérni, és hisszük, hogy ez egy jó stratégia."

A Universal Studios és a Nintendo között köttetett megállapodásnak köszönhetően a japán vállalat hamarosan egy újabb piacot fog meghódítani, méghozzá a vidámparkokét. Erről is szó esett a beszélgetésben.

"Ez egy óriási lehetőség. Ami örömteli számomra, az az, hogy a Universal Studios munkatársai és a mi embereink már a kezdetek óta nagy egyetértésben dolgoznak együtt. Nekik nem csak a tapasztalatuk van meg az ilyen szórakoztató parkok terén, de az érdeklődésük is a franchise-aink felé. Amit ez a közös munka ígér a Universal Studios Theme Parks vendégeinek, az egyszerűen varázslatos."

Egy egészen új irányt figyelhetünk meg abban, ahogyan a vidámparkok szakemberei új attrakciókat hoznak létre, kihasználva azt, hogy szinte minden látogatójuk zsebében ott lapul egy okostelefon. Ez rengeteg izgalmas lehetőséget teremt a Nintendónak most, hogy a cégnek már mobilalkalmazásai és vidámparkjai is lesznek...

"Fején találta a szöget! A vidámparkok dizájnerei rengeteg dolgot figyelembe vesznek az új látványosságok tervezésekor, például azt is, hogy mindenkinél vagy egy ilyen eszköz, amikor ellátogat a létesítményeikbe. Jelenleg ugyan részleteket nem árulhatok el, de azt elmondom, hogy ez egy olyan dolog, amit a Universal Studios is figyelembe vesz, hogy minél jobb élményt nyújtson majd a látogatóknak."

Mit gondoltok a Nintendo of America elnökének a szavait olvasva? Szerintetek sikerül az újonnan megnyíló lehetőségeket kihasználnia a korábban több megkérdőjelezhető döntést is hozó vállalatnak?

Szólj hozzá! Hírek Interjú Nintendo NX Reggie Fils-Aime Tovább
Reggie: "Minden alkalommal tanulunk, amikor egy új konzolt adunk ki" Tovább
Facebook Tweet Tetszik
0
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • Több tucat játék akciós Halloween alkalmából az eShop-on Több tucat játék akciós Halloween alkalmából az eShop-on
  • Zseniális előzetessel hangol a Super Mario Odyssey-re a Nintendo Zseniális előzetessel hangol a Super Mario Odyssey-re a Nintendo
  • A Nintendo bejelentette Wii Shop Channel megszűnését A Nintendo bejelentette Wii Shop Channel megszűnését
  • Íme a világ legnagyobb működő Game Boy konzolja Íme a világ legnagyobb működő Game Boy konzolja
  • Nintendo Download: szeptember 21. Nintendo Download: szeptember 21.

A bejegyzés trackback címe:

https://ninten.blog.hu/api/trackback/id/tr811653454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Facebook Twitter

Keresés

 

 

n_banner_sw.png

 

n_banner_wiiu.jpg

 

n_banner_3ds.jpg

Hírfolyamok

n_banner_mario.jpg

 

n_banner_zelda.jpg

 

n_banner_pokemon.jpg

Kommentek

  • atisr: A hiszti kicsit túlzás, de tényleg jobbak a borí... (2017.09.06. 20:48) Minimalista játékikonok miatt borultak ki a Switch tulajok
  • atisr: Addig nem para a Season Pass amíg az eredeti ját... (2017.08.24. 20:32) Szezonbérlet érkezik a Mario + Rabbids: Kingdom Battle-höz
  • atisr: Végre! Mindig is probléma volt, WIIU-nál, hogy n... (2017.08.23. 09:48) Már PayPal-al is fizethetünk a szoftverekért az eShop-on
  • Mad Mind: Ez csak reklám. Eddig nem hallottam a gamevice c... (2017.08.13. 19:03) Szabadalmakat sértett a Nintendo a Switch-csel?
  • Gerilgfx: @tc: januárban rendeltem akksit a telómhoz (az e... (2017.08.05. 01:19) Szoftveresen javították a Switch akkumulátor problémáját
  • Utolsó 20

Partnereink

n_banner_nintendolgok.jpg

 

n_banner_futu-retro.jpg

Tovább a Facebook-ra

Impresszum | Facebook | E-mail

Animal Crossingtól Zeldáig.
süti beállítások módosítása
Dashboard