A 2015-ben megjelenő Pokkén Tournament ígéretes címnek bizonyul. A Namco Bandai és a The Pokemon Company együttműködésében készülő verekedős játék azonban egyelőre csak Japánban lesz elérhető, ott is csak játéktermekben. Ennél a pontnál sokan felvonhatják a szemüket, ugyanis az árkádok kora a kilencvenes évek tájékán leáldozott idehaza, de még tőlünk nyugatabbra sem mondható másnak a helyzet. Japánban azonban ez másképp történt, a játéktermek ott nem veszítettek népszerűségükből, nem számít különösebben kiemelkedőnek elugrani a haverokkal elszórni pár érmét a kihelyezett masinákba. Alább a Tekken széria producerének, Harada Katsuhiro, a japán 4Gamer.netnek adott interjúját olvashatjátok.
"Ez olyasmi, ami hatalmas reakciót váltott ki, jobbtól a rosszabbig [a fejlesztőcsapaton belül]. Több oka is van a választásnak, az egyik, hogy érdekes lesz hamarabb látni a rajongók reakcióit. A másik ok, amit mindig elmondok, hogy egy verekedős játék számára fontos, hogy játéktermekben is megállja a helyét. Egy 100¥-es árkádot minden bizonnyal elutasítanak, hogyha a játék unalmas. Ez igen durva környezet [az árkádoknak]."
"A Pokémon mindig is rendelkezett egy család orientált képpel. Mikor nekikezdtünk a kompetitív, mélységgel rendelkező Pokkén fejlesztésének, fel voltunk készülve a súlyosabb következményekre is. Ha van egy címed, ami ki tud törni az oroszlán barlangjának nevezett játékteremből, akkor büszke lehetsz, mert készen állsz az igazi üzletre. Manapság nincs túl sok fejlesztő, aki veszi az ilyen jellegű kihívásokat."
Az eredeti interjú angol fordítását itt olvashatjátok.