Nagyon úgy néz ki, hogy a következő nagy durranás az FPS-játékok terén a Key Studios által fejlesztett LawBreakers lesz, ami kevesebb, mint egy hónap múlva már meg is jelenik PS4-re és PC-re. Egy interjúban nemrég az alkotás vezető dizájnerét, Dan Nanni-t kérdezték egy esetleges Switch-verzióról, a fejlesztő azonban egy elég érdekes választ adott az GamigBolt újságírója irányából érkezett kérdésre.
GB: A LawBreakers nem jön Nintendo Switch-re.
DN: Még nem jelentettük be. De ki tudja? (nevet)
GB: De amennyiben a Nintendo Switch jól fogy, van esély a megjelenésre?
DN: Mindenre, bármire van esély a mai világban. A legnehezebb dolgunk az irányítással lenne Switch-en. Elnézve a termékünket, amink most van, az egész játékot és az irányítását is a PlaySation 4 irányítójához terveztük. Ez azt jelenti, hogy valószínűleg működésre tudnánk bírni Xbox One-on is, nem igaz? De ha megnézed a Switch kontrollerét, amit a csomaghoz adnak, annak nincs ennyi gombja.
Nanni-t a rajongók később a Twitteren világosították fel róla, hogy a Switch kontrollerén éppen ugyanannyi gomb van, mint a DualShock 4-en, vagy az Xbox One irányítóján, így nem éppen egy erős indokkal sikerült előállnia a beszélgetés során. A dizájner azóta már válaszolt a megjegyzésekre: bejegyzésében megjegyzi, hogy valóban 13 gomb van mindegyik kontrolleren, és elnézést kér, amiért tévedett. Továbbá arra is ígéretet tett, hogy miután a LawBreakers megjelent a célplatformokra, a csapattal megvizsgálják, hogy más gépekre is el tudnák-e hozni az alkotást.
Ezt és a korábbi hasonló eseteket is elnézve egyelőre úgy tűnik, hogy a legnagyobb third-party kiadók még mindig érdektelenek a Nintendo konzoljával kapcsolatban, ami komoly kérdéseket vet fel a Switch külsős támogatását illetően. Szerencsére azonban ellenpéldák is akadnak bőven: a Ubisoft például egy exkluzív címmel, a Mario + Rabbids: Kingdom Battle-al, míg a 2K Sports az NBA 2K18-al és a WWE 2K18-al támogatja a platformot, de érkezik a Skyrim és a Payday 2 is a gépre.