Az olvasottság nem publikus.

nintenblog_sign_2.png

  • Hírek
  • Tesztek
  • Nintendo Switch
  • Wii U
  • 3DS
  • Mobil
  • amiibo
  • Arany Mario 2017
Miyamoto: "Aggódtam, hogy a közönség leküld majd a színpadról"

Miyamoto: "Aggódtam, hogy a közönség leküld majd a színpadról"

A Mario atyja a Super Mario Run-ról árult el részleteket az IGN-nek

Mindenkit meglepett Shigeru Miyamoto, amikor fellépett a színpadra az Apple Keynote rendezvényének első perceiben, hogy lerántsa a leplet az első mobilokra készülő Mario játékról az új iPhone készülékek bemutatása előtt. Bár a játékfejlesztő legenda - aki többek között olyan sikerszériák megalkotója, mint a Super mario Bros. vagy a The Legend of Zelda - rengetegszer állt már színpadon, az amerikai tech-óriás eseményén való részvétel neki is tartogatott új meglepetéseket. A legújabb interjújában meg is jegyezte, hogy amellett, hogy az Apple nem fogadta túl nagy örömmel a tolmácsos előadásmódot, ő még attól is félt, hogy a nézők egyszerűen nem lesznek kíváncsiak rá és a Nintendo játékára. “Aggódtam, hogy belépek, és mindenki felhördül majd: 'mi csinál ez itt, le vele, az iPhone 7-re vagyunk kíváncsiak" - emlékezett vissza nevetve Miyamoto.

Most már tudjuk, hogy a nézők nem hogy nem küldték le őt a pódiumról, de üdvrivalgással és vastapssal köszöntötték a Super Mario Run bemutatását, ami az évtizedek óta töretlen népszerűségnek induló széria első mobilos adaptációja lesz, és nem mellesleg a japán vállalat első valódi okostelefonokra készült játéka. Nem csoda hát, hogy óriási energiát fektettek a készítésébe, szinte mindenki részt vett az új cím megalkotásában, akinek korábban köze volt a sorozat játékaihoz. A cél természetesen az, hogy azok is élvezzék majd az alkotást, akik korábban is játszottak már a Nintendo platformerével, azok mellett, akiknek ez lesz majd az első találkozásuk a piros ruhás vízvezeték-szerelővel.

Miyamoto szerint egyetlen "endless runner" játékot sem próbáltak ki, mielőtt belekezdtek a Super Mario Run fejlesztésébe, és nagyon fontos szempont volt a részükről, hogy ne erőltessék érintőképernyőre a klasszikus, már megszokott irányításmódot - így jött tehát az az alapötlet, hogy Mario magától szaladjon a pályán és a játékos a kijelző nyomkodásával csak az ugrását szabályozza a karakternek. Ehhez persze új, eddig még nem látott pályaelemekre és szerkezeti megoldásokra is szükség volt, amiket először a decemberben megjelenő, bár fizetős, de a mikrotranzakciókat teljesen mellőző alkalmazásban láthatnak majd a játékosok. Amennyiben kíváncsiak vagytok a Miyamoto által elárult részletekre - a különféle játékmódokról, valamint a mobilos játékok jövőbeli amiibo támogatásáról -, olvassátok el az IGN magyarul is elérhető cikkét.

1 komment Interjú Nintendo Mobil Shigeru Miyamoto Super Mario Run Tovább
Miyamoto: "Aggódtam, hogy a közönség leküld majd a színpadról" Tovább
Facebook Tweet Tetszik
0
1 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Több tucat játék akciós Halloween alkalmából az eShop-on Több tucat játék akciós Halloween alkalmából az eShop-on
  • Szerda reggel leplezik le az Animal Crossing mobiljátékot Szerda reggel leplezik le az Animal Crossing mobiljátékot
  • Zseniális előzetessel hangol a Super Mario Odyssey-re a Nintendo Zseniális előzetessel hangol a Super Mario Odyssey-re a Nintendo
  • Nintendo Download: október 5. Nintendo Download: október 5.
  • Nintendo Download: szeptember 14. Nintendo Download: szeptember 14.

A bejegyzés trackback címe:

https://ninten.blog.hu/api/trackback/id/tr3711703493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PixelDrake · http://ludens.blog.hu 2016.09.14. 17:48:49

Bár nincs ikészülékem, kíváncsi vagyok a játékra. Remélem, hogy tényleg nem egy mezei endless run lesz.
A Sonic Dash is kb. addig kötött le, amíg le nem toltam egy bossharcot és nem jött velem szembe ugyanaz az öt pályaelem, csak sűrűbben.
Bármennyire is pörög a mobiljáték piac, azért a handheld konzol(ok) még mindig jobban ki tudjá(k) szolgálni a játékosok igényeit.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook Twitter

Keresés

 

 

n_banner_sw.png

 

n_banner_wiiu.jpg

 

n_banner_3ds.jpg

Hírfolyamok

n_banner_mario.jpg

 

n_banner_zelda.jpg

 

n_banner_pokemon.jpg

Kommentek

  • atisr: A hiszti kicsit túlzás, de tényleg jobbak a borí... (2017.09.06. 20:48) Minimalista játékikonok miatt borultak ki a Switch tulajok
  • atisr: Addig nem para a Season Pass amíg az eredeti ját... (2017.08.24. 20:32) Szezonbérlet érkezik a Mario + Rabbids: Kingdom Battle-höz
  • atisr: Végre! Mindig is probléma volt, WIIU-nál, hogy n... (2017.08.23. 09:48) Már PayPal-al is fizethetünk a szoftverekért az eShop-on
  • Mad Mind: Ez csak reklám. Eddig nem hallottam a gamevice c... (2017.08.13. 19:03) Szabadalmakat sértett a Nintendo a Switch-csel?
  • Gerilgfx: @tc: januárban rendeltem akksit a telómhoz (az e... (2017.08.05. 01:19) Szoftveresen javították a Switch akkumulátor problémáját
  • Utolsó 20

Partnereink

n_banner_nintendolgok.jpg

 

n_banner_futu-retro.jpg

Tovább a Facebook-ra

Impresszum | Facebook | E-mail

Animal Crossingtól Zeldáig.
süti beállítások módosítása
Dashboard